Pesanan dari de-serikandi :-) :

Kengkawan sumer, anda dilarang untuk copy dan paste gambar-gambar dari blog ini tanpa kebenaran saya. Semua gambar di dalam blog saya adalah hak milik de-serikandi.blogspot.com.
Anda boleh copy dan paste recipe yg dicipta asal oleh saya yg ditempek dalam blog ini dengan syarat tag nama blog saya.
Terima kasih di atas kerjasama kengkawan semua :-)

Sunday, November 21, 2010

Happy 1st Anniversarry :-)

Salam. Selamat Hari Ulangtahun Perkahwinan yg pertama buat ku dan suami. Semoga jodoh kami berkekalan hingga ke akhir hayat. Insyaallah :-)

Hari ni baru balik dari honeymoon dari Bukit Tinggi. Lum lagi rehat, sampai rumah basuh baju, angkat baju n buat kek sempena ulangtahun perkahwinan kami.
Kek yg aku buat kali ini ialah Red Velvet Cake. Cake ni sangat istimewa kerana warnanya yg begitu merah. Utk toppingnyer ialah cream cheese frosting bersama fresh cream utk hiasan :-).
Tanak cakap banyak, meh tgk gambar ni :-)








Yang ni pula, aku buatkan utk opismate aku zaza. Tapi tak dapat nk gunakan cream cheese frosting sbb rupanya 250g tu tak cukup. Nasib baik ada fresh cream. So aku wat topping guna fresh cream. Ni comot sikit almaklum tak dapat lagi nk attend kelas deco cake. Enjoys !!! ;-)


No comments:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...