Pesanan dari de-serikandi :-) :

Kengkawan sumer, anda dilarang untuk copy dan paste gambar-gambar dari blog ini tanpa kebenaran saya. Semua gambar di dalam blog saya adalah hak milik de-serikandi.blogspot.com.
Anda boleh copy dan paste recipe yg dicipta asal oleh saya yg ditempek dalam blog ini dengan syarat tag nama blog saya.
Terima kasih di atas kerjasama kengkawan semua :-)

Friday, November 05, 2010

Tempahan Kek..:-)

Setelah mencuba beberapa resipi kek dan melihatkan hasilnya yg memuaskan. Kali ni nk cuba lak tgk market. Target ialah kengkawan opis cek hubby hehehe...Aku mulakan dengan jenis2 kek yg simple je. Macam kek jenis butter, kek coklat ngan topping ganache, kek yogurt, kek gula hangus..dan sebagainya. Bak kata, kek yg pernah aku telah cuba terlebih dahulu.

Aku berjaya buat kali pertama menjual kek kepada kawan opis cek hubby. Kek yg diorder ialah Kek Dwi Marble dan Vanilla Butter Cake sempena Hari Deepavali. Kat bawah disertakan gambar. :-)





Taraaa!!! Berjaya menjual dua biji kek.
Hari Ahad nk wat tempahan Kek Gula Hangus lak ;-)

1 comment:

eyta said...

Kagum bangat saya sama kamu chinozz.. Teruskan usaha anda hokey!!! All The best My Prez!!!

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...