Pesanan dari de-serikandi :-) :

Kengkawan sumer, anda dilarang untuk copy dan paste gambar-gambar dari blog ini tanpa kebenaran saya. Semua gambar di dalam blog saya adalah hak milik de-serikandi.blogspot.com.
Anda boleh copy dan paste recipe yg dicipta asal oleh saya yg ditempek dalam blog ini dengan syarat tag nama blog saya.
Terima kasih di atas kerjasama kengkawan semua :-)

Thursday, January 20, 2011

Velvet Lagi...tak habis-habis ngan velvetnyer...

Red Velvet with Cream cheese frosting kali ni diorder oleh member Forum Cari.com.my - iN..Request untuk esok Khamis (cuti, bukan esok..dh masuk hari khamis dah pun...ponek...adoi nk membasuh bekas mixer tu lak..rehat jap dulu mengupload gambar kek).
Kali ni try design lain lak...hmm...yg ni ada "slack" sikit. Adoi...cream cheese nyer ada ketul2 halus tak hancur lalu menyekat nozzle ku. Sudahnya ha ada yg terputus tak dapat pipe ngan eloknyer...tensi aku dh. Lenkali aku takmoh tambah shortening dalam topping ni. Geram tul.
So..terima lah gambarnyer....




No comments:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...