Pesanan dari de-serikandi :-) :

Kengkawan sumer, anda dilarang untuk copy dan paste gambar-gambar dari blog ini tanpa kebenaran saya. Semua gambar di dalam blog saya adalah hak milik de-serikandi.blogspot.com.
Anda boleh copy dan paste recipe yg dicipta asal oleh saya yg ditempek dalam blog ini dengan syarat tag nama blog saya.
Terima kasih di atas kerjasama kengkawan semua :-)

Monday, April 04, 2011

Memblogging.....Bab Satu --Black Forest Cake

 Macam dh lama tak update blog ye tak? Makin lama makin 'M' hehe...ok sepanjang order ditutup ada beberapa kek yg telah dibuat..ok la nnt akan upload satu-satu...
Hmm...kite mulakan dulu dengan Kek Black Forest. Untuk birthday BIL kali ini aku memilih untuk membuat kek Black Forest.
Kek: Choc Sponge Cake
Topping: Fresh Cream
Filling : Pitted Cherry with filling
Hiasan: Blueberry & Strawberry

Meh layan gambar :-)




 I love this pics (strawberry + blueberry) using my Nokia Xpress Music 3.2mega pixel (takde digital camera so pakai hp je ler.)




lenkali kene wat kek tebal sikit ;-)

Orait itu untuk bab pertama... meh kite pergi pada bab kedua :-)

No comments:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...