Pesanan dari de-serikandi :-) :

Kengkawan sumer, anda dilarang untuk copy dan paste gambar-gambar dari blog ini tanpa kebenaran saya. Semua gambar di dalam blog saya adalah hak milik de-serikandi.blogspot.com.
Anda boleh copy dan paste recipe yg dicipta asal oleh saya yg ditempek dalam blog ini dengan syarat tag nama blog saya.
Terima kasih di atas kerjasama kengkawan semua :-)

Wednesday, July 27, 2011

Berehat Seketika...

As salam,

Sepanjang bulan puasa yang akan menjelang tiba, ingin dimaklumkan bahawa saya akan berehat seketika dari menerima tempahan kek. Atau dengan kata lain ialah tidak menerima tempahan kek. Sampai bila? uhuhuhu...tak tahu lagi. Tapi sepanjang bulan puasa ni kirenya mmg tak amik tempahan la lebih kurang. Harap maklum.

No comments:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...