Pesanan dari de-serikandi :-) :

Kengkawan sumer, anda dilarang untuk copy dan paste gambar-gambar dari blog ini tanpa kebenaran saya. Semua gambar di dalam blog saya adalah hak milik de-serikandi.blogspot.com.
Anda boleh copy dan paste recipe yg dicipta asal oleh saya yg ditempek dalam blog ini dengan syarat tag nama blog saya.
Terima kasih di atas kerjasama kengkawan semua :-)

Saturday, August 13, 2011

Kek lagi dan lagi Red Velvet...

Ok gambar ni agak ketinggalan iaitu bulan lepas punyer tapi aku nk letak gak. Aku punyer gambar sukati la kan hehehe...jgn marah ;p

Meh² tgk gambar kek yang tidak seberapa ini....:-)

1) Ni sempena farewell kawan2 opismate...3 org sekaligus huhu...so daku membuat Red Velvet Cake sebesar 10inch berserta edble image. Siap2 edible image you...well...





Dah nak habish dah...:-)

2)  Gambar di bawah ni pula ialah order dari Ka kNoria dari sama RHB. Utk birthday anak2 nyer :-)




3) Kendian, lagi repear order dari Kak Noria utk jamuan di opisnya dan juga birthday colleaguesnyer :-)




Ok...cukup di sini...:-)

No comments:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...