Pesanan dari de-serikandi :-) :

Kengkawan sumer, anda dilarang untuk copy dan paste gambar-gambar dari blog ini tanpa kebenaran saya. Semua gambar di dalam blog saya adalah hak milik de-serikandi.blogspot.com.
Anda boleh copy dan paste recipe yg dicipta asal oleh saya yg ditempek dalam blog ini dengan syarat tag nama blog saya.
Terima kasih di atas kerjasama kengkawan semua :-)

Saturday, August 13, 2011

Meng'Update' Blog..

Huhu...dah lama dau ta mengupdate blog...seperti yg daku pernah kataan sejak ada iPAD ni adalah sgt malas ut menhadap komp...Yer la...dok depan tv menghangkut iPAD tu kan. Takkan nak hangkut pc depan pc..satu keje lak...
Ops lupa lak. Tak bagi salam apa sumer terus membebel lak...hehehhe

As salam semua dan Selamat Berpuasa juga. Amacam puasa anda semua? :-) Jap lagi nk gi Pasar tani nk beli barang sikit sempat juga nk blog kan. Dah alang 'on' komputer ni ha. Kalau tak pasal nk upload gambar mmg komp ni tak buka la. Gambar la sumer dalam fon kesayangan aku tu.

Hari ni berbuka di rumah mertua daku. Plan nak wat tambah lauk. Daku nak wat masak lemakk cili Labu, Sambal ikan bilis kentang dan dessert lak, aku nk wat Pengat Pisang. Bulan puasa ni kan teringin lak nak makan pengat pisang...

Ok...ni pehni daku nk meng'upload' gambar kek.

Buat masa ni aku mmg tak terima tempahan kek. Jom layanzz di thread sterusnyer...

No comments:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...