Pesanan dari de-serikandi :-) :

Kengkawan sumer, anda dilarang untuk copy dan paste gambar-gambar dari blog ini tanpa kebenaran saya. Semua gambar di dalam blog saya adalah hak milik de-serikandi.blogspot.com.
Anda boleh copy dan paste recipe yg dicipta asal oleh saya yg ditempek dalam blog ini dengan syarat tag nama blog saya.
Terima kasih di atas kerjasama kengkawan semua :-)

Tuesday, September 20, 2011

Gardenia Delicia 2 Oven Fresh Tasty Waffles - Part 2

Well, nampak lagi makanan ini - Gardenia Delicia 2 Oven Fresh Tasty Waffles kat kafe opis bawah. Ada dua perisa je. Fresh Egg Vanilla dan Blueberry. Ok la, dua2 sedap wat bekpes. :-)

Sekali amik 6 peket sekaligus. Senang..takyah nak ulang-alik kafe nk beli


Anyhow, Anywhere, Anytime.....!!!! Apa sahaja, Dimana sahaja, Bila-bila masa...!!! :-D Saya suker.....

No comments:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...