Pesanan dari de-serikandi :-) :

Kengkawan sumer, anda dilarang untuk copy dan paste gambar-gambar dari blog ini tanpa kebenaran saya. Semua gambar di dalam blog saya adalah hak milik de-serikandi.blogspot.com.
Anda boleh copy dan paste recipe yg dicipta asal oleh saya yg ditempek dalam blog ini dengan syarat tag nama blog saya.
Terima kasih di atas kerjasama kengkawan semua :-)

Sunday, September 18, 2011

Garlic Bread..

Yang ni just nak share menu simple yg sedap utk bekpes. Cara nyer senang bangat...sekejap je pun buat. Garlic bread ni. :-)

Barang yang diperlukan cuma:

Beberapa keping roti (saya guna roti gardenia) --> Yang ni leh juga guna french bread yg dipotong serong.
Butter/sapuan dorina/mentega (yang salted)
satu ulas bawang putih (dicincang halus/atau dipotong halus2 dadu/nk blend pun boleh)
sedikit serbuk parsley

Cara2:
Gaulkan semua bahan2 butter + bawang putih + serbuk parsley
Dan sapukan atas roti
Bakar dalam oven sehingga kekuningan. -> Yang ni nk gunakan toaster pun boleh juga :-)

Hmm...mmg best :-) Makan lak ngan mushroom sup..:-)


No comments:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...