Pesanan dari de-serikandi :-) :

Kengkawan sumer, anda dilarang untuk copy dan paste gambar-gambar dari blog ini tanpa kebenaran saya. Semua gambar di dalam blog saya adalah hak milik de-serikandi.blogspot.com.
Anda boleh copy dan paste recipe yg dicipta asal oleh saya yg ditempek dalam blog ini dengan syarat tag nama blog saya.
Terima kasih di atas kerjasama kengkawan semua :-)

Monday, February 13, 2012

Chocolate Oh Chocolate...

Mentang-mentang la dh takde masalah gigi sakit lagi, bukan main lagi makan cokolat ni yer...ha hamik!!!

Sebelum pergi Istanbul Turki tahun lepas bulan December 2011.......... (ops..Turki? daku tak citer kat dalam blog ni eh...takde masa beb. I upload gambar kat FB je. Nnt la amik mood nak story mory. Waktu tu pun citer dh basi kan? Tahu takper..padahal kat Istanbul waktu tu sibuk bw diari nk catit la moment kat sana...nnt la eh...lambat ke cepat ke nnt la i sharekan..:-)) ok sambung......

Sebelum pergi Istanbul Turki tahun lepas bulan December 2011 daku pergi dental utk check gigi konon nk tampak sekali kene cabut daaa...Gigi atas yg bongsu. Cheh, mmg bawa masalah selama ni. Ingatkan sampai 3-4 batang yg berlubang yg sebabkan sakit selama ni. Sampaikan nk makan coklat punya la ngilu. Ghupenyer hanya dek gigi sebatang tu. Bila dh buang...amboi² tak ingat makan yg manis² punya tak tgk sekeliling. Pueh hati aku!! Lega hang tau..tambah lagi kat Turki nun byk makan makanan yg manis macam Turkish Delight, baklava, kuih manis (aku tak ingat nama dia tapi macam ala² Gulab Jamun...aku suka..hahaha!!) dan aiskrim dan macam² lagi lah. Nikmatnyer....

Cokolat ni dulu mmg aku tak berapa suka makan. Pasai apa? Pasai bila daku makan ngilu sakit nye tak tahan. Tapi la ni...daku makan ni tanpa ada masalah...Enjoice je...So apa lagi...

Cokolat ni la.....
...
...
...
...
...
...
...
Snickers and Crunchie....;-)

No comments:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...