Pesanan dari de-serikandi :-) :

Kengkawan sumer, anda dilarang untuk copy dan paste gambar-gambar dari blog ini tanpa kebenaran saya. Semua gambar di dalam blog saya adalah hak milik de-serikandi.blogspot.com.
Anda boleh copy dan paste recipe yg dicipta asal oleh saya yg ditempek dalam blog ini dengan syarat tag nama blog saya.
Terima kasih di atas kerjasama kengkawan semua :-)

Thursday, September 13, 2012

Hokkaido.......Hait!!!!

Tajuk je gempak..bukan saya berada di Hokkaido..ataupun pergi ke Hokkaido..ataupun akan pergi Hokkaido...
Tetapi ianya adalah Hokkaido Chiffon Cake. Dah letak dalam senarai Baking list nih tapi tak tahu bila nak wat.
Gi ke JJ Maluri kat La Boheme nampak HCC ni terus beli. Ada 3 perisa - Snow, Strawberry dan lagi satu apa ntah..
I pilih la Snow pasal yang original kan. Dalam and tengahnya boh Custard..
Urmmm....Walah!! Saya terasa happy bila memakannye...ngeee...sedap2...
Tapi arini gi JJ Maluri lagi nak beli takde jual lak huhu...;(



No comments:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...