Pesanan dari de-serikandi :-) :

Kengkawan sumer, anda dilarang untuk copy dan paste gambar-gambar dari blog ini tanpa kebenaran saya. Semua gambar di dalam blog saya adalah hak milik de-serikandi.blogspot.com.
Anda boleh copy dan paste recipe yg dicipta asal oleh saya yg ditempek dalam blog ini dengan syarat tag nama blog saya.
Terima kasih di atas kerjasama kengkawan semua :-)

Wednesday, June 10, 2015

Pavlova mengancam!

As Salam,
aishhh!! banyaknye sawang dalam umah ni ha...aduyai memang dah lama kan tak singgah. Kesian je kan...
Tetiba datang umah trus nak citer pasal pavlova. Takde citer sangat pun.
Ni ha nak tempek gambar je. Ai buat pavlova untuk orang, ai lak yang geram macam nak makan pavlova tu. Buat tuk diri sendiri malas yang amat lak kan..Ok la jom layan mata..

Medium size pavlova with strawberries and blueberries ordered by my colleague, Ismam. Tqsm :-)
Posted by Liana's Home Oven on Tuesday, June 9, 2015

Pavlova with fresh fruits ordered by Linda from BSP. Tqsm sis :-)
Posted by Liana's Home Oven on Tuesday, June 2, 2015

Oh ya, jangan lupa follow Instagram nak tengok gambar2 kek : Liana Mohd Rosli
FB page : Liana's Home Oven - based in Bandar Saujana Putra, Jenjarom, Selangor Darul Ehsan


No comments:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...